Beoordelingen van SOI35 Thai Foodservice Utrecht

Recente recensies

5.0
Wietske Van den bovenkamp
28 november 2021

Complimenten voor de manier van telefoon beantwoorden. Gisteren waren jullie veeeel te laat, maar door daar zo eerlijk over te zijn was ik helemaal vol begrip. Misschien slim om dan actief SMS of mailtjes te sturen als het zo ontzettend druk is onverwacht?. Super vriendelijke bezorger ook!!!! En het was weer heerlijk. Thanks

de Vries
16 november 2021
Paul
16 november 2021

Het eten is smaakvol, echt heel lekker en goede kwaliteit. Het zijn relatief kleine porties. Het mag ook warmer worden aangeleverd dat was nu niet het geval. 30 sec in de magnetron was nodig. Nogmaals wel heel erg lekker.

MR
16 november 2021

De soep was erg zuur en 1 van de maaltijden erg zout.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sara
14 oktober 2021

Erg lekker, smaakt heerlijk Thais. Pittig maar prima te doen. Een aanrader!

Annelot
12 oktober 2021

Om 19.05 kreeg ik het bericht dat m'n eten klaar voor bezorging was, 19.40 kwam het pas aan: koud eten dus... Erg jammer, want de smaak was goed. Ik weet dus niet of ik hier nogmaals zou bestellen want ik vind het zonde om koud eten voor deze prijs te krijgen of het te moeten opwarmen in de magnetron wat de kwaliteit veel minder maakt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maartenskliniek
11 oktober 2021

Erg vlot en volgens afspraak bezorgd. Heerlijk eten!!

Jacoba
4 oktober 2021
CD
27 september 2021

Sate en soep waren super op smaak! Maar de salades super karig, echt veel te weinig voor het betaalde bedrag. Curry en rijst totaal niet op smaak. Teleurstelling.

Paul
26 september 2021

Eten was weer heerlijk, maar ik had aangegeven dat bezorging tussen 18 en 18:15 moest, aangezien mijn partner nog niet thuis was. Bezorger was er helaas al om 17.40, uiteindelijk was daardoor het eten dus al flink afgekoeld. Toch jammer, had niet voor niets specifiek een tijd gekozen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Judith
21 september 2021

Snel bezorgd. maar eten was niet heel erg warm, heb het even moeten opwarmen. Maar het smaakte heerlijk!!!

Gerard Rosema
21 september 2021

Weer heerlijk gegeten met onze Thaise schoondochter!! Perfect.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sdk
21 september 2021
Boers
18 september 2021

Het was heerlijk en ruim binnen de aangegeven tijd bezorgd!

Erwin
17 september 2021

Het eten was heerlijken keurig op tijd. maar... Niet alles was vegetarisch. Ik had drie Curries besteld, alle drie de vegetarische variant. In een zat toch kip. Slordig!

Hermine
19 augustus 2021

Top!

Marielle Vos
18 augustus 2021

Snelle bezorging en heerlijke gerechten.

KP
16 augustus 2021

De verkeerde saté was bezorgd. Ook zaten er in een gerecht pepers terwijl dit niet online erbij stond. Ook was bezorger redelijk laat. Deze heeft wel excuses gemaakt maar eten was niet heel warm meer. Wellicht is de afstand sowieso te ver voor een goede warme bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter Kolmeijer
9 augustus 2021

Genoten van de maaltijd. Bezorging was echt top. Ook snel en alle gerechten waren heerlijk. Vind jullie verpakking erg handig. thx

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G.J.Rosema
9 augustus 2021

Weer heerlijk gegeten, zoals altijd!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D.W. van Verseveld
2 augustus 2021
Silvia
31 juli 2021

Bezorger had niet gelezen dat ik had verzocht om het voor de deur te zetten waardoor hij aanklopte mijn hond ging blaffen en mijn kind wakker werd.

Bas
28 juli 2021

Ik heb het al vaker gezegd maar voor veel mensen, zoals mijn vrouw, is het in de basis te pittig. We hebben het na lange tijd nog een keer geprobeerd maar weer weg moeten gooien. Helaas was dit de laatste keer dan maar. Als je "authentiek" belangrijker vindt dan de wens van de klant krijg je dat. De kwaliteit van het eten staat niet ter discussie maar beter zelf wat peper naar wens toevoegen naderhand zou ik zeggen, maar ja wie ben ik.

Reactie van SOI35 Thai Foodservice

Beste Bas, de wens van de klant staat altijd voorop. Zoals je weet hebben ervaren dagmenu concept en maken we per pan 50 porties. We kunnen niet per bestelling koken. Vooralsnog hebben we zelden tot nooit “klachten” over te pittig. Chilipeper is een natuurproduct; het kan per seizoen verschillen in scherpte.

Roy
20 juli 2021

Bezorging duurde wat lang, maar de afgegeven tijdsinidicatie was heel juist. Maar nog belangrijker: het eten was uitstekend, vers bereid en smaakvol.

Stephanie
20 juli 2021

1 a 2 jaar geleden was het toch wat lekkerder. Producten prima, maar ik miste de echte curry smaak. Loempia’s waren erg lekker.

Frits Veldhoen
14 juli 2021

De bezorging was ruim op tijd en vriendelijk. Het eten was, zoals altijd, uitstekend.

Eva
11 juli 2021
Jeroen Broekhuis
11 juli 2021

Was heerlijk en goed op smaak, echt gesmuld! Wel een kwartier te vroeg maar dat mocht de pret niet drukken.

Ferdinand
18 juni 2021

De curry en loempia’s vonden we heel lekker maar de viskoekjes vielen dit keer tegen (erg pittig en anders dan vroeger?)

Raymond De Haan
25 mei 2021

Smaakvol en goed gekruid. Ook de specifieke geuren en kleuren zorgen voor een heerlijke beleving.

Sander Dekker
20 mei 2021

Lekker, maar de kip cashew was veel pittiger dan vorige keren. Dat deed wel wat af aan de smaak voor mij.

Michael
19 mei 2021
Jacoba
18 mei 2021

Heerlijk, zoals altijd!

Andre
18 mei 2021
Niels Kruize
13 mei 2021
Bart
9 mei 2021

Fantastisch lekkere saté, lekkere maar niet heel bijzondere curry. Bezorging kwam veel te vroeg, dat was niet handig.

Jeroen Broekhuis
2 mei 2021

Eten was heerlijk, mooie smaken en lekker bereid. Zoals elke keer. Het was deze keer alleen wat lauw qua temperatuur. Dus heb een deel verwarmd in de magnetron maar bij de krokante garnalen met aardappel gaat dat niet. Die waren wat slap geworden. Bezorging was wel op de gewenste tijd (net).

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tim
30 april 2021

Het was weer superlekker maar de 4e springroll ontbrak.

Brenda
27 april 2021

Heerlijk gegeten!

Gijs
27 april 2021

Het was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

An
27 april 2021

Erg lekkere curry’s. Super. Wel nét iets te kleine porties. Dat past bij het idee van SOI35, maar ik had wel net wat te weinig.

Bob
18 april 2021

Supervers en heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martijn
18 april 2021

Super lekker en netjes op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kees
17 april 2021

Het is eigenlijk altijd top bij Soi35. Gewoon heerlijk!

Damiro
16 april 2021

Het eten was super. Maar we waren met 4 personen en de extra bestelde kipsaté was niet meegeleverd en er is wel voor betaald.

Karen
12 april 2021

Het was weer heerlijk en mooi op tijd geleverd!

Kortland
11 april 2021

Het was erg lekker. Verbeterpunt is de kip, daar zat een laagje (gefrituurd?) deeg omheen. Heb de kip liever naturel. Het eten was niet heel warm, maar na het zelf even in de magnetron gezet te hebben konden we gaan smullen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Guido
10 april 2021

1,45 min moeten wachten op levering. Wel gebeld dat het iets later werd.

Arjan
8 april 2021
van Verseveld
3 april 2021

Koud/lauw.

Brenda
3 april 2021

Wanneer we hier bestellen zijn we nooit teleurgesteld. Fantastisch lekker gegeten! Knapperige groentes, zalige sausjes. Heerlijk!

Sandra
29 maart 2021

Super snel, super lekker eten in huis. Ik heb weer gesmuld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fred
29 maart 2021

Eten was er 20min na bestellen, top! Helaas was het niet warm, had het niet veel smaak en 1 van de gerechten had pittig moeten zijn maar was het niet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marieke
27 maart 2021

Heerlijk vers eten en super smakelijk! Enige verbeterpuntje zou zijn dat het zoutgehalte wat omlaag mag. Niet dat je dat proeft tijdens het eten maar na afloop wel meer dorst. Overigens is de bezorging stipter geworden, fijn!

Lieke
27 maart 2021

Ik vind het eten heerlijk maar het eten was flink afgekoeld toen het bij ons aan kwam.

MvdV
25 maart 2021

Plaa Sam Rot was heerlijk, net als de loempias.

Ronald
21 maart 2021

Eten op tijd gebracht. Was ook weer erg lekker. Tot de volgende keer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willemijn
20 maart 2021

Het was alsof we weer in Thailand waren. We hebben heerlijk gegeten!!!

Martine
17 maart 2021
Ilias
15 maart 2021

Lekker gegeten, kwam snel binnen en was nog goed warm! Doen we vaker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Saskia
15 maart 2021

Heerlijk gegeten en was goed warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marja van der Ven
15 maart 2021

Eten was smaakvol! Heerlijke kip. Wat we niet gewend zijn; het eten was erg afgekoeld. Beetje laat is niet erg, maar zo afgekoeld is wel jammer. Misschien zijn ze te lang onderweg met elektrische fiets?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marieke Wijbenga
12 maart 2021

Heerlijk eten, echt goede kwaliteit! Jammer dat de bezorging een half uur langer op zich liet wachten en het eten lauwwarm was geworden.

M.B.
12 maart 2021

Ondanks dat ik zelf een foutje had gemaakt in het bestelproces betreffende het tijdstip van bezorging.......kregen wij onze bestelling een tweede keer brzorgd zonder extra kosten. Top service! Daarnaast heerlijk gegeten! Zeer goede kwalitiet!!

Tosseram
7 maart 2021

Prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique
7 maart 2021

De levertijd was iets langer dan een uur maar daar werden we keurig over gebeld. Het eten was heerlijk. We gaan vaker bij jullie bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kees
28 februari 2021

Zoals altijd was het weer heerlijk!

Wendy
27 februari 2021

Het was heerlijk! Moest wel nog even bijwarmen in de magnetron. Weet niet of dat sterretje minder nu bij bezoeging of kwaliteit moet..... daarom dus maar bij allebei. Geen reden om niet meer te bestellen, maar wel een aandachtspuntje

Anne
24 februari 2021

Het was weer heerlijk, de soep was alleen bijna niet open te krijgen zonder te morsen.

Anne
20 februari 2021

Heerlijk en snelle levering ook!

Jeroen Ravestein
9 februari 2021

Lekker als altijd. Ik kon alleen geen gerecht van de dag of van de maand aanvinken in de app. Jammer.

Gert Jan
7 februari 2021

Het eten was heel lekker! We hebben er van genoten.

Ria Kompier
5 februari 2021

Heel lekker en keurig op tijd. Vriendelijke jongens die het bezorgden.

Van Dam
5 februari 2021

De garnalen zijn van wisselende kwaliteit. We nemen ze iedere keer en iedere keer zijn ze anders. Deze keer waren ze zompig ( slap en week) als ze lekker bruin en knapperig zijn zijn ze het lekkerst

Martine
3 februari 2021

Snel en als vanouds! Zalig!

Tim
30 januari 2021

Zoals altijd een makkelijke afhandeling van de bestelling, een geweldige bezorging en een zalige maaltijd!

RL
28 januari 2021

Erg smakelijk weer, en keurig op tijd bezorgd!

Patrick
26 januari 2021
Philip
25 januari 2021

bezorging was op tijd maar niet compleet. werd wel hersteld maar duurde weer ruim half uur. kwaliteit eten was goed, alleen 1 soep viel tegen (tom ka khai), volgens mij hebben we abusievelijk de vega variant gekregen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilse Laere van
22 januari 2021

Was top. Super snelle levering

Ilias
22 januari 2021

Waren heerlijke maaltijden kwam mooi op tijd en was goed warm! Zal hier vaker bestellen!

Joan
22 januari 2021

heerlijk gegeten

Tosseram
21 januari 2021

Heerlijke kip met cashewnoten! Lekker veel groenten. Zouden de cashewnoten voortaan in een apart zakje kunnen? Ze worden al een beetje zacht door het vervoer, jammer!

Charlotte
20 januari 2021

Site was onduidelijk waardoor verkeerd besteld is 'standaard pittig' kwam bij mij niet over als extra pittig, wat het wel was vergeleken met vorige keer. Wel lekker! Daarnaast was het eten wederom niet heel warm. De bakjes van de chinees komen altijd veel warmer aan, wellicht beter isoleren?

Christian
17 januari 2021

Curry maaltijd en soep bijna koud, waardoor de smaak dan gelijk veel minder sterk is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

L. Visser
17 januari 2021

Heerlijk!

TK
14 januari 2021

Smaakvolle goed bereide gerechten. Lekker gegeten.

Berthil
11 januari 2021

Lekker eten. Snel bezorgd en goede service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen Ravestein
9 januari 2021

Het was heerlijk om weer eens Thais te eten. Dit was onze eerste bestelling. We wisten niet dat we vanuit Woerden Thais konden bestellen. De papaya pokpok viel een pietsie tegen verder alles uitmuntend. Het is op de app onduidelijk hoe pittig alles is. Ook niks gemerkt van de 15% korting bij de eerste bestelling via de app. Larb kai= aroy mak mak!

Mariette
9 januari 2021

Heerlijk eten! Super service

Silvia
9 januari 2021

Het eten van Soi35 is altijd goed.

Christa de Bruijn
9 januari 2021

Heerlijke gerechten, alles zoals afgesproken, de smaken, de knapperige groenten, hoeveelheid kip, prima.

Josette
7 januari 2021

Altijd heerlijk eten! Pure smaken en als je wilt lekker pittig. Precies goede porties ook en stipte bezorging.

Josette
7 januari 2021

Altijd heerlijk eten! Pure smaken en als je wilt lekker pittig. Precies goede porties ook en stipte bezorging.

anwi
7 januari 2021

Heerlijk en op afgesproken tijdstip bezorgd

Ramon
4 januari 2021

Best wel te eten. Alleen leek de kip in mn kipgerecht meer op eend oid of een andere vogel. Het garnalengerecht was best ok. Net optijd bezorgd (net binnen het uur)

Tessa
4 januari 2021

Allereerst de beste wensen voor 2021! Vandaag hadden we de pittige soep en de massaman rund. De pittige soep was echt HEEL ERG pittig. Mag van mij iets minder. Wanneer komt de paneang curry weer?

Hans
3 januari 2020

Heerlijk gegeten goede start van het nieuwe jaat.

Vera
2 januari 2020

Lekker eten, niet helemaal warm, maar wel erg snel bezorgd!

Mark Hoogeveen
2 januari 2020

Prima gerechten. Ook de grootte van porties was uitstekend.

Joyce Uneputty
29 december 2020

Ik had de sateh en kip cashew besteld. Allebei super lekker. Maar, in de kip cashew zaten heel veel cashewnoten, maar geen kip. We hebben 3 ‘blokjes’ van 3 mm gevonden. Dus ik weet niet of dit standaard is? Dat was in elk geval raar voor kip cashew!

Mia Grooteman
28 december 2020

Ik proefde goed dat het vers eten was, heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lydia
23 december 2020

Het was helaas iets te koud. Maar lekker!

Anhur
22 december 2020

Lekker smaakvol eten. Fijn verpakt en voldoende qua portie.

Jess
21 december 2020

Heel lekker eten, goede smaken, goede porties en goede prijs / kwaliteit verhouding. Het was lekker warm, dus we konden direct aan tafel. Mijn portie was iets te groot, dus ik kan er morgen weer van genieten.

L. Visser
19 december 2020

Erg lekker - korting opnieuw verleend en tijdig bezorgd.

Marcelle
18 december 2020

Weer erg lekker gegeten! En Soi35 is altijd even klantvriendelijk. We zouden afhalen in Utrecht maar de vestiging bleek vandaag gesloten dus werd ik gebeld dat de bestelling vanuit De Meern thuis werd bezorgd. Super!

D.de Vries
17 december 2020

was weer uitstekend, zowel het eten als de bezorging.

Moniek
15 december 2020

Garnalen curry beetje karig met drie garnalen

Reactie van SOI35 Thai Foodservice

Beste Moniek, er zitten altijd 6 grote garnalen in een currygerecht voor 1 persoon!

Marco
12 december 2020

Echt heerljjk gegefen en zulke ruime porties dat er morgen nog een Thaise lunch op het menu staat ;-)

Iris
11 december 2020

Op tijd bezorgd, eten is altijd vers en lekker, soms wel erg aan de pittige kant!

Nico
9 december 2020

Heerlijk vers eten! Je proeft dat het vers wordt gemaakt.

Dirk
7 december 2020
Hanneke
6 december 2020

Heerlijk eten, vlotte bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marja
6 december 2020

Erg lekker maar niet zo warm. Zelf nog in de magnetron gedaan.

Adriaan
5 december 2020

heerlijk klaar gemaakt en snel bezorgd

Ron Fonke
4 december 2020

We hadden in eerste instantie niet de complete bestelling gekregen maar na een telefoontje is dat alsnog goed gekomen, prima service

Stegeman
1 december 2020

Eten was wederom heerlijk maar bezorging half uur te vroeg helaas deze keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van SOI35 Thai Foodservice

Door corona is het zo ontzettend druk dat we op de piekmomenten de bestellingen moeten “verdelen”. Kwartier eerder, kwartier later... het is onmogelijk om 20 bestellingen tegelijkertijd om 18 uur te bezorgen.

Ingrid Van duivenbode
30 november 2020

Toch wel weinig garnalen in de portie en echt verre van warm geleverd...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kirsten
29 november 2020

Lekker gegeten!

Van Oostrom
29 november 2020

Heerlijk eten. Aanrader

Stegeman
29 november 2020

Heerlijk gegeten. Mooie smaakvolle gerechten, af gemaakt met bijpassende daus/dressings. Bezorging op tijd. Voor herhaling vatbaar.

anoniem
29 november 2020

Lekkere rode curry, 1 met kip, 1 vegetarisch. De seizoensgroenten zoals pompoen zijn er heerlijk bij!

Romy
28 november 2020

Bijna 1,5 uur gewacht op de bestelling, Daarnaast was het eten koud omdat ze er bijna 20min mee gefiets hebben. Eten is wel van goede kwaliteit maar aan de pittige kant.

Reactie van SOI35 Thai Foodservice

Beste Romy, onze excuses. Zoals uitgelegd, is het tijdens de corona “lock-down “ op de bekende spitsmomenten: vrijdag t/m zondag 17:45 - 18:30 uur ontzettend lastig om binnen een uur te bezorgen.. We raden aan om een tijdstip te kiezen boven de optie zsm. We proberen er alles aan om met 10 bezorgers de piek weg te werken. Het restaurant was gisteren dan ook een half uur offline, zodat het oplopen van de bezorgtijd werd beperkt.

Marjon
27 november 2020
Ronald Hijkoop
26 november 2020

Super lekker gegeten ! Kwaliteit was *****

Prina
25 november 2020

Heeeerlijk eten. We hebben ontzettend gesmikkeld.

voorthuisen
24 november 2020

De viskeuze waren slecht weggegooid leek wel een spons brr

Marit
23 november 2020

Heel snelle levering en heerlijk eten. Qua pittigheid voor mij perfect. Papaja salade is een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fenna Horck
17 november 2020

Verse producten, mooie smaak combinaties, goed warm. Bezorgtijd zoals afgesproken.

Nicole Bosland
15 november 2020

Heerlijke maaltijd. Verse groenten en erg smaakvol/ puur van smaak Prijs/kwaliteit prima Op tijd bezorgd

Gert Jan Romijn
13 november 2020

Het eten werd op tijd bezorgd, maar belangrijker, het eten was heerlijk! Lekker pittig!

André
11 november 2020
Elmar
9 november 2020

Echt heel erg lekker! Iets te vroeg bezorgd (20min voor de aangegeven tijd), maar het eten was fantastisch!

Anne
9 november 2020
Joost
8 november 2020

Lekker eten, elke keer weer.

Shipova
7 november 2020

Het was heerlijk, het eten was vers en goed bereid en kwam ook lekker warm aan. De porties zijn ook groot waardoor er nog genoeg over is voor morgen.

Marcelle Groothand
6 november 2020

Heerlijk gegeten, zoals het ook in Thailand smaakt (mag alleen van mij veel pittiger maar voor mijn tafelgenoot niet🙂). Superklantvriendelijk ook, je wordt direct geholpen als je een probleem hebt met n kortingscode oid. Slechts 1 klein minpuntje: 1 van de 3 gerechten was een veel kleinere portie (Utr Centrum). Verder alles super, ik heb binnen 3 dagen weer besteld!

Simone
4 november 2020

Heerlijk eten, snel geleverd!

Demi
4 november 2020

Lekker eten & op de afgesproken tijd bezorgd!

Gerard Geradts
4 november 2020

Prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ineke
3 november 2020

Ik kreeg niet wat ik besteld had, maar het eten was wel prima.

JP
3 november 2020

Goed verpakt en heerlijk gegeten!

Van Zandvoort
2 november 2020

Het eten was niet heel warm meer dat was jammer, maar het was wel heel goed van smaak!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edwin Lamers
1 november 2020

Heerlijke maaltijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jurgen
31 oktober 2020

Zoals altijd heerlijk eten. Voor het eerst ook de Thaise kipgehakt kunnen proberen, overheerlijk.

André
30 oktober 2020

Heerlijk en correcte bezorging

Kim
27 oktober 2020

Heerlijk zoals altijd..:)

Ronan
27 oktober 2020

De Tom Ka soep had slechts 3 tijgergarnalen. Dat viel wat tegen, ben meer gewend. De sterkte van de soep viel ook wat tegen helaas.

Ria Kompier
26 oktober 2020
J. Meijer
24 oktober 2020

Prima eten. Goed van smaak. De bezorging was ook keurig op tijd. We gaan zeker vaker bestellen.

E. safia
23 oktober 2020

We zijn vaste klanten en kennen de keuken. De voornaamste redenen dat we bij jullie bestellen is dat er geen (tot nauwelijks) gekke voedingsstoffen gebruikt worden, het onze lievelingsgerechten zijn en het heel dichtbij ons huis is. Maar toch vond ik het jammer dat de soep gisteren wat langer dan verwacht duurde ( wellicht druk) en dat de soepen niet zo warm meer waren en de khung niet heel kruidig was. Maar we zullenneen volgende keer nogmaals bij jullie bestellen om te weten of het niet een samenloop van omstandigheden was. Want we zijn ( of waren) zeker fan.

Reactie van SOI35 Thai Foodservice

We gebruiken inderdaad geen toevoegingen. De bezorgtijden lopen helaas op door Corona. Het is 3x drukker dan normaal 🤷🏼‍♂️. We doen ons best! Tot snel.

Dorota
20 oktober 2020

Mega lekker, makkelijk om af te halen, echte thaise curry. En daarna vegan ijs als een toetje.

Marcela
20 oktober 2020

Heerijk gegeten. Vers en smaakvol!

Jeroen Nap
19 oktober 2020

Echt lekker en gezond. Verse ingrediënten en kwaliteitsproducten

Hermien
18 oktober 2020

Mijn bestelling via thuisbezorgd werd om nog h onbekende redenen geannuleerd, eerst afgeschreven en later teruggeboekt op mijn rekening. Na telefonisch contact alsnog een bestelling kunnen plaatsen bij het bedrijf. We hebben nipt op sluitingstijd onze bestelling op kunnen halen.....maar het was de moeite waard, we hebben heerlijk gegeten. Dank Soi35, groet van Hermien, Joc, Noor

Gert Romijn
18 oktober 2020

De bezorger was stipt op tijd en nog belangrijker, het eten was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Silvia
18 oktober 2020
Valentijn
17 oktober 2020

Het eten was ontzettend lekker en van een hoge kwaliteit. Het bleek wel nog aan de pittige kant, maar het was daarom niet minder lekker.

Koen
16 oktober 2020
Jeroen B
15 oktober 2020

Bestel hier regelmatig, handig om af te halen na mijn werk. Eten is altijd supervers, goed warm en altijd goede kwaliteit! Favoriet zijn de viskoekjes!

Ria Kompier
12 oktober 2020

Heerlijk eten!! Voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kees
11 oktober 2020

Het eten weer heerlijk en goed warm. 3 gerechten, een soep en spring rolls besteld. Inmiddels vinden de kinderen het ook lekker dus nog een reden om vaker te gaan bestellen.

Ouss
10 oktober 2020

Het eten was zeer goed en lekker. Veel smaak en het was lekkerder dan we dachten. Hier gaan we zeker vaker bestellen

Mariette
9 oktober 2020

Erg lekker gegeten! Aanrader we gaan vaker bestellen.

jake
8 oktober 2020

Bezorgen duurt minimaal een uur maar is om te smullen. Zeer goede smaak en lekker eten.

Hermine
5 oktober 2020

Zoals altijd heeerlijk!

Helene
5 oktober 2020

Wij wonen een beetje ver weg. Maar op mijn wat saaie verjaardag door de coronacrisis wilde ik dolgraag Thais eten. Dat was weer verwennerij. En de service was geweldig! Hartelijk bedankt!

Marian J.
4 oktober 2020

Precies op tijd bezorgd. Eten was lekker, ik vond echter de Thom Ka Kai soep te zuur. De andere gerechten waren lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Myra
4 oktober 2020

Eten zou tussen 17.30 en 17.45 gebracht worden, maar was er al om 17.20. Beter Dante laat meestal, maar nu was het eten voor onze dochter nog niet klaar. Dus het heeft koud staan worden omdat ik nog stond te koken. Verder was de soep Tom Kha Kai (schrijf het vast verkeerd) echt heerlijk, de kip erin vond ik alleen gek smaken (naar goedkope kip) en ik vond de pindasaus bij de saté echt véél te zout. Zónde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wilfred
2 oktober 2020
TJ Van Dam
2 oktober 2020

We hadden tweemaal massaman curry besteld, een kip en een rund. Die met rundvlees had veel minder saus dan die met kip. Dat vonden we heel jammer.

Marjolein
25 september 2020

Heerlijk eten, vers bereid met veel verse, knapperige groenten en dat proef je. Bezorging was wel een uurtje, dat was wat aan de lange kant, maar de smaak maakte veel goed! Ik zou Soi35 Thai Food zeker aanbevelen.

John
25 september 2020

Het eten was allemaal heerlijk, alleen jammer dat de kroepoek niet vers gemaakt was. Goede porties: voor herhaling vatbaar! Ook bezorging was keurig volgens de aangegeven tijd👍

Jacoba
25 september 2020

Heerlijk weer!

Ronald
23 september 2020

Heerlijk weer. Zoals altijd!

Bernice
19 september 2020

Het smaakte heerlijk!

Erik Zwart
19 september 2020

Het eten was weer fantastisch!!! Volgende keer graag de biertjes koud, dat maakt het dan helemaal af! 👌🏻

Jack
16 september 2020

Te vroeg geleverd

B.
14 september 2020

Het eten was weer heerlijk! Toch wel een klein dingetje: er mag wel wat meer vlees in de gerechten :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

paul kl
13 september 2020

Heerlijk gegeten goed verpakt gaan we vaker bestellen

Ada
13 september 2020
Wendy
13 september 2020

Weer super lekker en goed.

Rosemarie
7 september 2020

Thais zoals we vanuit Thailand gewend zijn en goede service.

R. Trace
6 september 2020

Vi dit x wat tegen Cashonoten die niet echt knapperig waren en groenten, op de wortels na, slapjes Jammer

Gijs
31 augustus 2020

Het was weer heerlijk en binnen 40 minuten bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Susan
31 augustus 2020

Heerlijk gegeten, snelle bezorging. Prima 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marlou
31 augustus 2020

het was weer over heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mirjam
27 augustus 2020

heerlijk en eerlijk eten, het is altijd een genot om bij Soi35 te bestellen

H.v.voorthuisen5555
25 augustus 2020

Ik heb alleen nog niet betaald.kon niet pinnen bij de bezorger..

Rachel
25 augustus 2020

Eten was heerlijk! Warm en op tijd geleverd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bob
24 augustus 2020
Ria
24 augustus 2020
Thijs
23 augustus 2020

Super. Smaakvol. Zowel voor de pittige en minder pittige liefhebber.

Myla
23 augustus 2020

Altijd lekker

Paul
22 augustus 2020

Het eten was er niet heel snel, maar wel warm en vers. We kregen alleen de vegan gele curry ipv degene met kip, maar het smaakte alsnog prima! Ook vriendelijke bezorger overigens!

WR
22 augustus 2020

Salade was meer een nederlandse salade dan een thaise salade. Jammer. Prijs - kwaliteit stond niet in verhouding. Groene curry was prima. Bezorging precies volgens afspraak.

Jeffrey
22 augustus 2020

Heerlijk eten, het enige kritiekpunt is het bier wat naast de warme maaltijd verpakt wordt.

Dirk
16 augustus 2020

Kwaliteit goed maar afgekoeld en helaas te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lydia
16 augustus 2020

Heerlijk gegeten!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Berrie & Joyce
16 augustus 2020

Vond de salade wat minnetjes maar de rest was voortreffelijk, en keurig op tijd.

Olav
15 augustus 2020
Theo koot
14 augustus 2020

Heerlijk

Exwin
13 augustus 2020

Wederom héérlijk gegeten en prima op tijd bezorgd!! Top!!!

Marjon
13 augustus 2020

Het was echt ontzettend lekker! We hadden masaman met rundvlees besteld. Even hadden het gevoel dat we in Thailand waren. De bezorging was 15 min te vroeg dan aangegeven tijd, gelukkig waren we net op tijd thuis om het in ontvangst te nemen.

Wouter
11 augustus 2020

Heerlijk eten, alleen wat late bezorging maar ik woon dan ook redelijk ver van het restaurant.

Suze
10 augustus 2020

Het eten was heerlijk zoals altijd. Alleen jammer dat ik de actiecode niet kon invoeren. Hij zou niet geldig zijn terwijl ik een melding had gekregen dat ik met 15% korting kon bestellen. Misschien is het handiger om de korting automatisch te verrekenen op de dagen dat de code geldig is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisette
8 augustus 2020

Blij met de pad Thai vega optie! Super lekker!!

Cris
8 augustus 2020
Natasja
7 augustus 2020

Was erg lekker! Kregen nog een zak kroepoek omdat we wat langer moesten wachten, dank!

Broekie
6 augustus 2020

Leuke, knappe en vriendelijke bezorger :)

Joan
6 augustus 2020

Dit keer wel lang moeten wachten ( 1 uur) , nooit eerder meegemaakt. Maar eten was weer heerlijk

Roy
4 augustus 2020

Erg smaakvol en hele goede kwaliteit. Beste Thai voor bezorging aan huis. Vriendelijke bezorger, eten was nog goed warm. Uitstekend!

Van der Ven
2 augustus 2020

Heerlijke Plaa Sam Rot (vis) en Groene curry (kip) op. En van de lekkere loempia’s krijgen we nooit genoeg ;). Netjes op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Melissa
29 juli 2020

Wie zich even in Thailand wil wanen kan hier met een gerust hart bestellen. Heerlijk vers eten met intense smaken. Nooit laf van smaak, altijd lekker pittig. De witte peper loempia’s zijn ook een dikke aanrader!

DS
28 juli 2020

Heerlijk gegeten! Porties kijken we klein maar schijn bedriegt. Meer dan genoeg. Voor herhaling vatbaar.

Theo koot
26 juli 2020

Goed en lekker eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bart
26 juli 2020

Als altijd weer heerlijk en stipt op tijd bezorgd

Rhyon
26 juli 2020

Het was weer heerlijk, vers en vriendelijke bezorging. Heel fijn.

Hans
26 juli 2020

zoals altijd was het weer heerlijk, een echte aanrader.

Joan Chin
25 juli 2020
G.J.Rosema
23 juli 2020

Weer heerlijk gegeten met onze thaise schoondochter!

Harmen
23 juli 2020

Heerlijk eten en bezorgd tot aan de boot. Super!

Jacqueline
19 juli 2020
Cindy
18 juli 2020

Het eten was lekker! Alleen de viskoekjes en pinda’s op de massaman waren wat taai. Jammer dat de menukaart nooit verandert. Dan zou ik vaker bestellen 👍🏻

Raymond
18 juli 2020
Marlou
17 juli 2020

niks aan toe te voegen. Het was weer erg lekker

Melissa Magendans
16 juli 2020

Eten was echt weer heerlijk, portie was groot genoeg. Je proeft echt verschil tussen de iets goedkopere niet verse Thai en deze Thai, ze maken alles vers per portie. Echt een aanrader!

Minke
13 juli 2020

Heerlijk eten! Échte Thaise keuken en dat proef je. Wij gaan vaker bestellen!

ED
13 juli 2020
Gijs
13 juli 2020

Jullie telefoonnummer bestaat niet meer?!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hoogeveen
13 juli 2020

Het was zoals altijd heerlijk, maar deze keer zat er nauwelijks tot geen kip in de hoofdgerechten- alleen groenten en cashewnoten... dat was wel jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frits Veldhoen
13 juli 2020

Bezorging iets te vroeg. Wel vriendelijk. Eten zoals altijd van prima kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

W.
12 juli 2020

Heerlijk gegeten, zeer smaakvol! Porties zijn groot genoeg voor de grotere eter. Het mag iets warmer bezorgd worden, maar gezien de afstand wel begrijpelijk. Voor de eerste keer besteld. We zullen snel weer gaan bestellen! Top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Oostrom
12 juli 2020
Jan Heine de Vos
11 juli 2020

Topkwaliteit. Authentieke smaak. Aanrader.

Rvh
11 juli 2020

Snelle bezorging is top. Kwaliteit eten matig. Te zout, zag er niet heel smakelijk uit en smaakte niet echt heel "vers". Ik zoek nog even verder naar een goede Thai food bezorg service

Reactie van SOI35 Thai Foodservice

Jammer, dat het niet heeft voldaan aan uw verwachting. We gebruiken geen zout in onze keuken. Het dagmenu zorgt ervoor, dat we altijd vers eten serveren. Maar smaken verschillen natuurlijk...

Harm
9 juli 2020

verrassend lekker. Op tijd en goed van temperatuur.

Jacoba
9 juli 2020

Heerlijk, zoals altijd. Gerechten met lekker veel groenten en smaak. Wij zouden het wel fijn vinden als er nog een vegetarisch kindermenu zou komen.

Anna
9 juli 2020

Blij met deze Thai, aanrader! Heerlijke authentieke eten.

Leonie
7 juli 2020

Heerlijk gegeten 👍

Rianne
5 juli 2020

Het eten was mooi op tijd (een kwartiertje te vroeg zelfs...) en het smaakte heerlijk! We gaan zeker nog een keer bestellen bij Soi35 Thai Food!

Ada
5 juli 2020
José Jacobs
2 juli 2020

Prima eten weer bij SOI. Er ging een klein dingetje mis bij de bestelling maar heel netjes, snel en goed opgelost. Dank.

Oscar
2 juli 2020

Het was weer heerlijk!

Mink
2 juli 2020

Heerlijk eten gaan we vaker doen.

Melissa Magendans
1 juli 2020

Zoals altijd is de kwaliteit fantastisch net als de vlotte bezorging. Helaas hadden wij opeens in onze favo witte peper loempia’s koriander zitten, dat zat er voorheen zeer zeker niet in. Verder altijd perfect.

André
30 juni 2020

Heerlijke maaltijd

Evalien
29 juni 2020

Zondag oa weer garnalen gerecht gekozen voor onze niet vlees etende zoon. Helaas wordt gerecht wel steeds pikanter en hoegf ik het de volgende keer niet meer voor hem te bestellen. Jammer, want dit is de enige mogelijkheod voor hem.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van SOI35 Thai Foodservice

Waarom? We hebben heerlijke bijgerechten, vegan menu's en soepen.

Surai
28 juni 2020

Delicious!

Martin
28 juni 2020

Was weer heerlijk!

René Haverslag
27 juni 2020

Heerlijk eten! Brengt ons iedere keer toch weer terug naar onze vakantie in Thailand. Erg goede service aan de telefoon: koelkast in Utrecht stad stuk, dus geen bezorging, maar onze postcode werd speciaal even open gezet voor bezorging vanuit de Meern. Klein minpuntje: we hadden 2x spekkoek besteld maar die zat er maar 1x in. Omdat het eten meer dan voldoende en super lekker was verder geen punt van gemaakt. =)

Ilse
20 juni 2020

Was weer heerlijk. Snelle levering ook

Dominique
20 juni 2020

Precies op tijd gebracht, op goede temperatuur. Uitstekend. Tijdens eten even je ogen dicht,... en je zit weer bij dat leuke tentje in koh pangnan! Heerlijk eten. Echt van genoten. Kapkoenkaaah

Anne
15 juni 2020

Was heerlijk! Jammer dat er niet wat meer vega opties zijn. Bijvoorbeeld de Thaise kip met cashewnoten zou ook een heerlijk vega gerecht zijn als de kip wordt weggelaten. Ik hoop op meer vega opties, verder super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Renate Popken
15 juni 2020

Het eten was iets teveel afgekoeld waardoor met name de soep iets minder smaakte, verder heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roeland
14 juni 2020

Altijd lekker

Marscha
12 juni 2020

Altijd netjes op tijd. Super vers en heerlijk Thais eten. Aanrader!!

Maaike
9 juni 2020

Eten was weer heerlijk, bezorger was alleen half uur te vroeg waardoor we het moesten opwarmen in de magnetron.

Anne
7 juni 2020

Was weer heerlijk! Zoals altijd eigenlijk. Jammer dat er niet wat meer vega opties zijn.

Ronan
7 juni 2020
Gijs
6 juni 2020

Wat is Soi35 gegroeid in smaak! Lang niet besteld maar wij hebben de smaak helemaal te pakken. Wat was het heerlijk!! Hou dit niveau vast. Neem een hap en doe je ogen dicht, je waant je direct in Thailand.

Kris
6 juni 2020

Goede prijs kwaliteit verhouding, porties zijn zeer redelijk. Beetje jammer dat het eten lauw-warm was bij aankomst.

Denise
5 juni 2020

Eten was lauw maar wel heerlijk....hebben geen magnetron dus niet op kunnen warmen. Volgende keer maar zelf ophalen.

Krista
5 juni 2020

Was weer super lekker! Zou fijn zijn als er wat meer vegan opties zouden zijn wel. Jaloers op de cashewnoten op het gerecht van vriendlief terwijl ik een wat saaiere tofu bak voor mij had. Loempia’s zijn om je vingers bij af te likken.

Rudolf Frans
3 juni 2020

Soep verdient iets meer aandacht is mijn idee. Waren een paar taaie stukjes bij.

Reactie van SOI35 Thai Foodservice

Beste Rudolf, er zitten ingrediënten/smaakmakers in de soep, zoals galangawortel en citroengras. Deze kunt u (beter) niet opeten.

Chantal
3 juni 2020

Heerlijk gegeten, zo fijn dat er ook lekkere vegan gerechten zijn

Nomi
3 juni 2020

Bestellen regelmatig, het is gewoon heerlijk!

G.J.Rosema
2 juni 2020

Weer heerlijk gegeten! Top!

Mark
2 juni 2020

Heerlijk eten en keurig op tijd!

Jan Willemsen
1 juni 2020

Heerlijk gegeten en hele goede service van SOI35!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik
31 mei 2020

Gewoon niets mis mee. Een goede maaltijd die snel bezorgd wordt door een vriendelijke bezorger. Elke keer weer.

Anoniem
31 mei 2020
Post
30 mei 2020

Eten was heerlijk!

Tetman
29 mei 2020

Lekker eten en goede service

Anoniem
29 mei 2020

In een garnalen curry mogen we meer dan 3 garnalen zitten en niet alleen een bak vol mais en Bamboe. Dit doet echt afbreuk aan de smaak. De rundvlees en kip cashew was erg smakelijk.

Reactie van SOI35 Thai Foodservice

Bedankt voor uw review. De Thaise groene curry is een gerecht met aubergine, bamboe en mini-mais. Verder heeft elke gerecht 6 grote garnalen.....

Kim
27 mei 2020